Andai kata..

Saya tak wujud dalam hidup anda-anda semua :|

MAKSUD SAYA

Kalau lah aku tak masuk STK, kemungkinan besar aku tak dpt jumpa korang semua kan?


*flashback*

Masa form 1 dulu, mak aku ada ckp nak mohon aku masuk sekolah lama dia, TKC or dgn lebih detail lagi, Tunku Kurshiah College. Kalau tak dpt sekolah ni pun, aku akn masuk STF -- Sekolah Tun Fatimah. Yeaha, yang sekolah top one Johor tuu. Memandangkan mak aku ex-TKC, dia ada mcm apa ek. Aku pun tatau ah! Tp harapan nak masuk tu banyak jugak la =..= Ayah aku pulak pegi call sana sini, kawan dia yg ada kt STF semua dia tibai je call. Haha, and last-last dpt jugak borangnya. Tinggal isi dan hantar dan berdoa moga-moga dpt call dr pihak STF :D

Nak pendekkan cerita; Aku maybe masuk STF dan bukan TKC, sama gn kawan baik aku Awanis :D

TETAPI--

tunggu punya tunggu, dah berbulan kt STK tak dpt jugak suratnya. Yang peliknya, Awanis dh dpt surat tawaran dah. Apehal aku tak dpt lagi? *frust menonggeng* Jadi, siasat punya siasat, rupa-rupanya ayah aku tak hantar pun borang tu! =.=! Aku pun pelik, asal sungguh-sungguh ayah aku nak call sana sini tp last-last tak hantar jugak. Sengaja pulak tu! T_T

Ah, motif sebenar ialah, nak suruh anak dara sorang ni duk rumah jew. Sbb abang-abang aku semua takda kt rumah. Jd my papa sunyi. Huhu, sadis tak? T___T Kalau aku dpt masuk sana, mesti aku tak dpt jumpa korang korang semua kan? Terutama sekali Zaheen, Eija, Fit, Fara and Zureen. Adik angkat and kakak angkat pun tade kt STK ni.

Tapi, aku sgt bersyukur aku still stay STK. Andai kata aku tak wujud kt STK ni, korang semua pun takkan wujud dlm hidup aku kan?


So, thanks Dr. Hj Nasrah sbb tak hantar borang permohonan tu :D

ps : pasal lagu kt post sebelum ni, jgn hebohkan sangat =.=
terutama kt budakbudak pengakap. kesian my hero nnt kena nganjing habis-habisan. wuu T^T


Maaf tiada butang dislike di sini -.-"